Search this site
Embedded Files
Skip to main content
Skip to navigation
Кафедра геології та екології
ГОЛОВНА
ОСВІТА
Бакалаврат
Стандарти вищої освіти
Освітньо-професійні програми
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Рецензії та відгуки роботодавців
Договори про співпрацю
Наші випускники
Пропозиції для обговорення
Досягнення студентів
Репозитарій І рівень
Магістратура
Стандарти вищої освіти
Освітньо-професійні програми
Сертифікати про акредитацію
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Пропозиції для обговорення
Договори про співпрацю
Рецензії та відгуки стейкхолдерів
Досягнення студентів
Наші випускники
Репозитарій_ІІ-рівень
(з)нзг-20м
(з)нзг-21м
(з)нзг-22м
(з)нзг-23м
(з)нзг-24
Аспірантура
Стандарти вищої освіти
Освітньо-наукові програми
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Рецензії та відгуки роботодавців
Науково-педагогічні працівники
Пропозиції для обговорення
Наші випускники
ЗДОБУВАЧАМ
Електронна бібліотека
Академічна мобільнсть
Вимоги до оформлення завдань
Методичне забезпечення дисциплін
Бакалаврат
Магістратура
Аспірантура
Графік консультацій
ВСТУПНИКУ
ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ
Склад кафедри
Історія кафедри
Публікації викладачів та студентів
Публікації студентів і аспірантів кафедри
Академічна доброчесність
Бакалаврат
Магістратура
Анкетування
Наукові конференції
Проблеми теоретичної і прикладної мінералогії
Сталий розвиток промисловості та суспільства
Сучасна геологічна наука
Євтєховські читання
Нагородження
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
2017-18 рр.
2018-19 рр.
2019-20 рр.
Витяги з протоколів
Міжнародна співпраця
Науково-дослідницька робота
Угоди про співпрацю
Наукове стажування
Геолого-мінералогічний вісник
Геолого-мінералогічний вісник
Кафедра геології та екології
ГОЛОВНА
ОСВІТА
Бакалаврат
Стандарти вищої освіти
Освітньо-професійні програми
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Рецензії та відгуки роботодавців
Договори про співпрацю
Наші випускники
Пропозиції для обговорення
Досягнення студентів
Репозитарій І рівень
Магістратура
Стандарти вищої освіти
Освітньо-професійні програми
Сертифікати про акредитацію
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Пропозиції для обговорення
Договори про співпрацю
Рецензії та відгуки стейкхолдерів
Досягнення студентів
Наші випускники
Репозитарій_ІІ-рівень
(з)нзг-20м
(з)нзг-21м
(з)нзг-22м
(з)нзг-23м
(з)нзг-24
Аспірантура
Стандарти вищої освіти
Освітньо-наукові програми
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Рецензії та відгуки роботодавців
Науково-педагогічні працівники
Пропозиції для обговорення
Наші випускники
ЗДОБУВАЧАМ
Електронна бібліотека
Академічна мобільнсть
Вимоги до оформлення завдань
Методичне забезпечення дисциплін
Бакалаврат
Магістратура
Аспірантура
Графік консультацій
ВСТУПНИКУ
ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ
Склад кафедри
Історія кафедри
Публікації викладачів та студентів
Публікації студентів і аспірантів кафедри
Академічна доброчесність
Бакалаврат
Магістратура
Анкетування
Наукові конференції
Проблеми теоретичної і прикладної мінералогії
Сталий розвиток промисловості та суспільства
Сучасна геологічна наука
Євтєховські читання
Нагородження
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
2017-18 рр.
2018-19 рр.
2019-20 рр.
Витяги з протоколів
Міжнародна співпраця
Науково-дослідницька робота
Угоди про співпрацю
Наукове стажування
Геолого-мінералогічний вісник
Геолого-мінералогічний вісник
More
ГОЛОВНА
ОСВІТА
Бакалаврат
Стандарти вищої освіти
Освітньо-професійні програми
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Рецензії та відгуки роботодавців
Договори про співпрацю
Наші випускники
Пропозиції для обговорення
Досягнення студентів
Репозитарій І рівень
Магістратура
Стандарти вищої освіти
Освітньо-професійні програми
Сертифікати про акредитацію
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Пропозиції для обговорення
Договори про співпрацю
Рецензії та відгуки стейкхолдерів
Досягнення студентів
Наші випускники
Репозитарій_ІІ-рівень
(з)нзг-20м
(з)нзг-21м
(з)нзг-22м
(з)нзг-23м
(з)нзг-24
Аспірантура
Стандарти вищої освіти
Освітньо-наукові програми
Навчальні плани
Анотації дисциплін
Робочі програми та силабуси
Рецензії та відгуки роботодавців
Науково-педагогічні працівники
Пропозиції для обговорення
Наші випускники
ЗДОБУВАЧАМ
Електронна бібліотека
Академічна мобільнсть
Вимоги до оформлення завдань
Методичне забезпечення дисциплін
Бакалаврат
Магістратура
Аспірантура
Графік консультацій
ВСТУПНИКУ
ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ
Склад кафедри
Історія кафедри
Публікації викладачів та студентів
Публікації студентів і аспірантів кафедри
Академічна доброчесність
Бакалаврат
Магістратура
Анкетування
Наукові конференції
Проблеми теоретичної і прикладної мінералогії
Сталий розвиток промисловості та суспільства
Сучасна геологічна наука
Євтєховські читання
Нагородження
Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт
2017-18 рр.
2018-19 рр.
2019-20 рр.
Витяги з протоколів
Міжнародна співпраця
Науково-дослідницька робота
Угоди про співпрацю
Наукове стажування
Геолого-мінералогічний вісник
Геолого-мінералогічний вісник
навчальний-посібник-Художнє-травлення.pdf
навч.посібник до_ Інж.-геол.моде-ня_Dyniak.pdf
підручник_Mod_for_env__Rudakov.pdf
2023_марганецьУкраїна_стат2.pdf
мін-ресурси_mcs2025.pdf
мін-ресурси_mcs2024.pdf
2022_Geola_margancevih_rodovis_svitu_Statta_1.pdf
Kyrylyuk. Proekt-stratyhrafichnoi-skhemy-Ukrainskoho-shchyta.pdf
Петрохімія_Методичні_вказівка_ЛНУ.pdf
Zovnishnoekonomichna_diialnist_pidpryiemstv.pdf
інструкція_2022_d521433-20220919.pdf
підручник_poshuky_ta_rozvidka_RKK.pdf
Bezrodna_Investuvannia_2013.pdf
O_Shkolna_Gemologiya_2018_IM.pdf
Загальна геологія_2023.pdf
Петрохімія_Методичні_вказівки_ЛНУ.pdf
Шевчук_та_ін_Основи_структурного_аналізу,_розділ_2.pdf
Загальна геологія Практикум 2018.pdf
Загальна геологія 2020.pdf
Мінералого_петрографічний_словник.pdf
Pavlov etc. Methods_of_investigation_of_rocks.pdf
Шевчук_та_ін_Основи_структурного_аналізу,_розділ_1.pdf
Стратиграфія.pdf
петрографія. Павлов.pdf
Генет. мін-гія. Лабораторний практикум. Київ. КНУ. 2024..crdownload
Report abuse
Page details
Page updated
Report abuse